Coș  (0)

CONTACT


Din cauza volumului mare de comenzi, ne confruntăm cu o întârziere de 5 zile în procesarea coletelor returnate. Ne cerem scuze.

Încercăm să răspundem solicitărilor cât mai repede posibil și am pregătit, de asemenea, o listă utilă de răspunsuri la cele mai frecvente întrebări.

  1. Pregătește coletul
  2. Îndepărtează etichetele vechi de pe cutie. Completează Formularul de returnare atașat comenzii sau descarcă-l de aici. Așează produsul returnat și Formularul de returnare în cutie.

  3. Alege o metodă de returnare și trimite coletul:

    1. Înregistrează returul simplu și rapid direct la Fan Courier - click AICI
    2. - Nu uita să păstrezi dovada de expediere a coletului.
      - Curierul va fi informat automat și se va prezenta la adresa în 1-2 zile lucrătoare pentru a prelua coletul retur.
      - Nu uita să păstrezi dovada de expediere a coletului.
      - Poți urmări coletul pe pagina GLS..

    3. Înregistra returul direct pe pagina curierului GLS - click AICI
    4. - Nu uita să păstrezi dovada de expediere a coletului..
      - Curierul va fi informat automat și se va prezenta la adresa în 1-2 zile lucrătoare pentru a prelua coletul retur.
      - Poți urmări coletul pe pagina Fan Courier.

    5. Retur pe cheltuială proprie
    6. Dacă dorești să returnezi produsele pe cheltuială proprie (cu altă firmă de curierat), selectează singur transportatorul și urmează instrucțiunile acestuia.

      Informații importante:
      Te rugăm să nu trimiți colete prin Poșta Română. Acestea se pot pierde în timpul transportului. Nu uita să atașezi Formularul de returnare în colet.

      Trimite coletul la adresa:

      Depozit Epantofi
      WDP Industrial Park,
      Sos Stefanesti nr 8-8 A
      Stefanestii de Jos,
      Ilfov 077175, România.

    Pentru mai multe informații despre returnarea produselor, accesează fila Informații retur.

Termenul total de realizare a comenzilor:

Pregătirea comenzii pentru expediere și livrarea se face de obicei în termen de 3-4 zile lucrătoare. În situații excepționale perioada de livrare se poate prelungi.

Atenție! Termenul de realizare și de livrare nu include zilele de sâmbătă, duminică și sărbătorile legale.

Te vom informa cu privire la fiecare etapă a comenzii (inclusiv în caul unei întârzieri) printr-un e-mail.

După ce coletul ajunge la departamentul de retur și returul este acceptat, în decurs de 3-5 zile lucrătoare se returnează banii. Întreaga procedură de returnare produs/bani durează aproximativ 14 zile calendaristice de la ridicarea returului de către curier.

Restituim fondurile pe aceeași cale pe care s-a achitat comanda. În caz de plată:

- PayU - vei primi banii prin intermediul acestui serviciu, în contul aferent cardului utilizat la plata comenzii inițiale,

- Ramburs, la livrare - vei primi banii în contul specificat în Formularul de returnare a produsului.

Contactează Serviciul Clienți, poți alege între chat, contact telefonic sau e-mail. Vei fi informat prin e-mail cu privire la prelucrarea cererii tale. Produsele din comanda anulată vor reveni pe site-ul nostru în termen de 24 de ore.

Schimbul în magazinul nostru constă în:

- returnarea produsului care nu corespunde, nu se potrivește mărimea

- plasarea unei comenzi noi

După verificarea coletului, îți vom rambursa suma în termen de 2-5 zile lucrătoare.

Dacă vrei să păstrezi reducerea din comanda anterioară, returnează produsul care nu se potrivește și plasează o comandă nouă.

După plasarea comenzii te rugăm sa ne contactezi imediat pentru modificare prețului.

Consultantul va transmite dispoziția de restituire a sumei achitate în plus, dacă ați achitat în avans sau va transmite spre modificare in cazul plății ramburs.

Mai multe subiecte pot fi găsite pe pagina noastră din

Centrul de ajutor

Contactează-ne

Asistentul virtual cunoaște răspunsurile la majoritatea întrebărilor și este disponibil pe chat 24/7.

Consultanții sunt disponibili: LUNI - VINERI: 08:00- 20:00, SÂMBĂTĂ: 09:00- 15:00


Răspundem cu plăcere la întrebările Tale:

de luni până vineri: 08:00- 20:00

sâmbăta: 09:00- 15:00

Datele firmei

Magazin online: epantofi.ro

MODIVO S.A.

str.Nowy Kisielin - Nowa 9

66-002 Zielona Góra

NIP (Cod de identificare fiscală) PL 929-13-53-356

C.I.F. (Cod de identificare fiscal) RO34893015

BDO 000031285

REGON (Nr de inreg. Reg. Com. din Polonia) 970569861

Judecătoria regională din Zielona Góra

Secţia VIII Economică, cu nr KRS 0000541722

Capital social: 2 000 000 PLN

vărsat în totalitate

Inspector Protecția Datelor Personale

Łukasz Griesman, e-mail: iod@modivo.com

Contactati-ne

Administratorul datelor dvs. personale este MODIVO S.A. cu sediul în Zielona Góra. Datele dvs. cu caracter personal vor fi prelucrate în scopul deservirii și oferiri răspunsurilor la întrebarea adresată de către dvs., al activităților de marketing, precum și al apărării și urmăririi eventualelor revendicări. Informații detaliate despre prelucrarea datelor dvs. personale, inclusiv drepturile dvs., pot fi găsite în [Politică de Confidențialitate: Formularul de contact].

Datele firmei

Magazin online: epantofi.ro

MODIVO S.A.

str.Nowy Kisielin - Nowa 9

66-002 Zielona Góra

NIP (Cod de identificare fiscală) PL 929-13-53-356

C.I.F. (Cod de identificare fiscal) RO34893015

BDO 000031285

REGON (Nr de inreg. Reg. Com. din Polonia) 970569861

Judecătoria regională din Zielona Góra

Secţia VIII Economică, cu nr KRS 0000541722

Capital social: 2 000 000 PLN

vărsat în totalitate

Inspector Protecția Datelor Personale

Łukasz Griesman, e-mail: iod@modivo.com

În sus
«
»