retur gratuit - 30 de zile
garanția satisfacției
Expediere gratuită de la 99 lei la plata în avans

Întrebări frecvente

Cum verific dacă produsul respectiv este disponibil?

În cazul în care mărimea respectivă este afișată pe site-ul nostru atunci produsul este disponibil și poate fi cumpărat. Timpul de livrare aproximativ este specificat lângă fiecare produs.

Cum aleg mărimea potrivită a încălțămintei?

Sub fotografiile modelului ales se găsește tabelul cu lungimea tălpii pantofului și lungimea piciorului cumpărătorului, pe baza căruia se poate alege mărimea potrivită. În cazul în care tabelul lipsește, puteți obține informații privind lungimea tălpii trimițând mail la adresa info@epantofi.ro

Cum pot obține mai multe informații despre produsele oferite?

Ne puteți adresa întrebări telefonic sau pe e-mail.

Cum obțin o reducere?

Toate informațiile cu privire la promoțiile și reducerile aplicate sunt trimise prin e-mail după înscrierea la newsletter. După înscrierea la newsletter veți primi pe e-mail un voucher de bun venit cu o reducere în valoare de 40 lei.

Cum plasez o comandă?

Comenzile pot fi plasate prin intermediul paginii noastre pe internet sau prin e-mail.
E-mail: info@epantofi.ro

În cât timp este realizată comanda?

Informația cu privire la perioada de realizare a comenzii este atașată fiecărui produs. De asemenea, puteți verifica statusul comenzii prin autentificarea în contul individual de client. În situații speciale termenul de realizare se poate prelungi până la 14 zile – despre astfel de întârzieri vă vom informa imediat prin telefon sau e-mail.

Atenție! Timpul destinat realizării și livrării comenzior nu include zilele de sâmbătă, duminică sau zilele de sărbătoare.

Oferta este valabilă până la epuizarea stocului.

Cum pot primi produsele comandate și ce costuri de livrare implică?

Metoda de livrare se alege în timpul plasării comenzii. Detalii privind costurile de livrare se pot găsi acceasând secțiunea „Costurile de livrare” (http://www.epantofi.ro/costurile-de-livrare)

Se poate stabili cu firma de curierat o anumită oră, pentru livrarea produselor?

Din păcate nu putem influența ora livrării coletului către destinatar. În cazul în care doriți ca livrarea fie făcută la o anumită oră, vă rugăm să contactați firma de curierat. În momentul ieșirii coletului din depozit, trimitem un e-mail cu numărul scrisorii de transport (coletului), astfel puteți urmării traseul coletului pe pagina de internet a furnizorului de servicii.

Se pot comanda produse având alte culori?

Toate culorile și modelele care pot fi cumpărate sunt prezentate pe site-ul nostru. În cazul în care o culoare anume nu este prezentată, atunci modelul respectiv nu este disponibil.

Se pot comanda produse care nu sunt disponibile în ofertă pe pagina epantofi.ro?

Nu există o astfel de posibilitate. Toate produsele care pot fi cumpărate sunt prezentate pe site. În cazul în care pe pagina noastră nu este disponibilă o anumită mărime, se poate verifica posibilitatea de comandare suplimentară a acesteia, adresând o solicitare în acest sens către Departamentul Relații Clienți.

Se pot face modificări cu privire la comandă sau la metoda de plată?

Pentru a modifica o comandă plasată vă rugăm să contactați Departamentul Relații Clienți.

Se poate anula o comandă plasată?

Comanda poate fi anulată, vă rugăm să contactați Departamentul Relații Clienți.

Cât timp am la dispoziție pentru a returna sau schimba produsul comandat?

Returnarea sau schimbarea produsului comandat poate fi realizată în termen de 30 de zile de la data primirii coletului.

Cum procedez pentru a returna sau schimba produsul?

Pentru a returna sau schimba un produs cumpărat, vă rugăm să completați formularul de returnare atașat coletului și să îl trimiteți împreună cu produsul. Detalii disponibile la secțiunea „Returnare și schimbare” http://www.epantofi.ro/returnare-si-schimbare

Atenție! Nu acceptăm coletele expediate cu ramburs.

La ce adresă se trimit coletele pentru returnare sau schimbare?

Coletele se trimit la adresa:
GLS ARAD (pentru epantofi.ro - retur Polonia)
str. Garii, nr 63 A,
Tudor Vladimirescu, Arad

Cum și în cât timp se returnează banii pentru produsul returnat?

Returnarea banilor se realizează în termen de 5-7 zile de la data primirii coletului în depozitul din Polonia, pe numărul de cont specificat de client. În cazul în care comanda a fost achitată prin intermediul serviciului PayPal, returnarea se realizează prin intermediul aceluiași serviciu, către contul din care a fost realizată plata.

Cum se poate depune o reclamație cu privire la produsul achiziționat?

Produsul achiziționat poate fi reclamat în termen de doi ani de la data cumpărării. În acest scop, vă rugăm să trimiteți produsul împreună cu descrierea defectului, care constituie cauza reclamației, la adresa:
GLS ARAD (pentru epantofi.ro - retur Polonia)
str. Garii, nr 63 A,
Tudor Vladimirescu, Arad
Pe lângă descriere, vă rugăm să atașați și confirmarea de cumpărare. În cazul în care nu dețineți această confirmare, vă rugăm să specificați datele cumpărătorului, care permit localizarea acestuia în sistemul nostru.
Toate comenzile plasate sunt arhivizate.

Cât timp am pentru a plăti comanda?

Pentru plata unei comenzi așteptăm 3 zile. În cazul în care comanda nu este achitată în această perioadă, veți primi un e-mail de reamintire. Din acel moment, veți avea la dispoziție încă 2 zile pentru a efectua plata. În caz de neplată în termen de 5 zile, comanda va fi anulată automat.

Semnificația statusurilor comenzii

a) Comandă nouă – Comanda dvs. a fost acceptată și este în curs de verificare.
b) În așteptarea plății – Așteptăm efectuarea plății de către dvs. După 5 zile, comanda va fi anulată automat.
c) În așteptarea produsului – Produsul comandat este adus pentru dvs. dintr-un depozit extern. Timpul estimat de livrare se prelungește cu 2 - 3 zile lucrătoare.
d) Pregătit de expediere – Comanda dvs. a fost completată și trimisă la depozitul de expediere pentru a verifica produsul și ambalajul acestuia.
e) Trimis – Comanda dvs. a fost deja livrată. În acest moment, coletul așteaptă să fie preluat de curier sau este deja în drum spre dumneavoastră.
f) Anulat – Comanda a fost anulată din cauza lipsei de plată sau a unui e-mail de anulare. Nu putem relua o astfel de comandă. Produsele dintr-o comandă închisă vor apărea pe site-ul nostru din nou în 24 de ore.
g) Returnat – Returnarea dvs. a trecut pozitiv procesul de verificare. În decurs de 3-5 zile lucrătoare, trebuie să apară fonduri în contul specificat de dvs.
h) Colet neridicat – Coletul dvs. s-a întors la noi. Dacă sunteți în continuare interesat de produsul comandat, trimiteți o comandă nouă.

Cum se poate schimba un produs?

Realizăm sistemul de schimb în magazinul nostru prin restituirea coletului trimis și apoi prin reachiziționarea produsului selectat. Pentru a vă asigura că produsele vă sunt rezervate, plasați o nouă comandă astăzi. Dacă preferați să așteptați cu plata până când primiți o rambursare pentru produsul returnat, atunci când plasați o nouă comandă, selectați plata prin transfer bancar. Vom aștepta 5 zile pentru plata dvs. Nu transferăm fonduri de la o comandă la alta.

În sus
«
»