Coș  (0)

CONTACT

Încercăm să răspundem solicitărilor cât mai repede posibil și am pregătit, de asemenea, o listă utilă de răspunsuri la cele mai frecvente întrebări.

  1. Pregătește coletul
  2. Îndepărtează etichetele vechi de pe cutie. Completează Formularul de returnare atașat comenzii sau descarcă-l de aici. Așează produsul returnat și Formularul de returnare în cutie.

  3. Înregistrează returul
  4. Înregistrează returul în magazinul nostru online, apoi alege metoda de returnare și urmează instrucțiunile transportatorului.

  5. Alege o metodă de returnare și trimite coletul:

    1. Curier GLS
    2. - Predă coletul curierului GLS la data selectată.
      - Sau completează datele în formularul GLS.
      - Nu uita să păstrezi dovada de expediere a coletului.
      - Poți urmări coletul pe pagina GLS.

    3. FAN Courier
    4. - Comandă un curier pe pagina noastră sau completează datele în formularul FAN Courier.
      - Nu uita să păstrezi dovada de expediere a coletului.
      - Poți urmări coletul pe pagina Fan Courier.

    5. Returul pe cheltuială proprie
    6. Dacă dorești să returnezi produsele pe cheltuială proprie (cu altă firmă de curierat), selectează singur transportatorul și urmează instrucțiunile acestuia.

      Informații importante: Te rugăm să nu trimiți colete prin Poșta Română. Acestea se pot pierde în timpul transportului. Nu uita să atașezi Formularul de returnare în colet.

      Trimite coletul la adresa:

      Depozit Epantofi
      WDP Industrial Park,
      Sos Stefanesti nr 8-8 A
      Stefanestii de Jos,
      Ilfov 077175, România.

    Pentru mai multe informații despre returnarea produselor, accesează fila Informații retur.

Termenul total de realizare a comenzilor:

Pregătirea comenzii pentru expediere și livrarea se face de obicei în termen de 3-4 zile lucrătoare. În situații excepționale perioada de livrare se poate prelungi.

Atenție! Termenul de realizare și de livrare nu include zilele de sâmbătă, duminică și sărbătorile legale.

Te vom informa cu privire la fiecare etapă a comenzii (inclusiv în caul unei întârzieri) printr-un e-mail.

După ce coletul ajunge la departamentul de retur și returul este acceptat, în decurs de 3-5 zile lucrătoare se returnează banii. Întreaga procedură de returnare produs/bani durează aproximativ 14 zile calendaristice de la ridicarea returului de către curier.

Restituim fondurile pe aceeași cale pe care s-a achitat comanda. În caz de plată:

- PayU - vei primi banii prin intermediul acestui serviciu, în contul aferent cardului utilizat la plata comenzii inițiale,

- Ramburs, la livrare - vei primi banii în contul specificat în Formularul de returnare a produsului.

Contactează Serviciul Clienți, poți alege între chat, contact telefonic sau e-mail. Vei fi informat prin e-mail cu privire la prelucrarea cererii tale. Produsele din comanda anulată vor reveni pe site-ul nostru în termen de 24 de ore.

  1. Completează Formularul de reclamații, pe care îl poți descărca de aici. Dacă nu deții nicio dovadă de cumpărare, introdu doar numărul comenzii.

  2. Trimiteți-ne poze ale produsului defect la reclamatii@epantofi.ro și atașați și formularul de reclamație completat.
    După ce primim o evaluare preliminară de la departamentul nostru de reclamații, vă vom informa despre posibile soluții. "

  3. Vă vom trimite răspunsul nostru (pozitiv sau negativ) prin e-mail sau vă vom cere să ne trimiteți produsul înapoi pentru o evaluare mai detaliată a defectului.

Mai multe informații detaliate despre cum să depuneți o reclamație găsiți aici.
În termen de 14 zile, vei primi decizia privind soluționarea reclamației la adresa de e-mail pe care ai furnizat-o.

Mai multe subiecte pot fi găsite pe pagina noastră din

Centrul de ajutor

Contactează-ne

Asistentul virtual cunoaște răspunsurile la majoritatea întrebărilor și este disponibil pe chat 24/7.

Consultanții sunt disponibili: LUNI - VINERI: 08:00- 20:00, SÂMBĂTĂ: 09:00- 15:00


Răspundem cu plăcere la întrebările Tale:

de luni până vineri: 08:00- 20:00

sâmbăta: 09:00- 15:00

Datele firmei

Magazin online: epantofi.ro

MODIVO S.A.

str.Nowy Kisielin - Nowa 9

66-002 Zielona Góra

NIP (Cod de identificare fiscală) PL 929-13-53-356

C.I.F. (Cod de identificare fiscal) RO34893015

BDO 000031285

REGON (Nr de inreg. Reg. Com. din Polonia) 970569861

Judecătoria regională din Zielona Góra

Secţia VIII Economică, cu nr KRS 0000541722

Capital social: 2 000 000 PLN

vărsat în totalitate

Inspector Protecția Datelor Personale

Łukasz Griesman, e-mail: iod@modivo.com

Contactati-ne

Administratorul datelor dvs. personale este MODIVO S.A. cu sediul în Zielona Góra. Datele dvs. cu caracter personal vor fi prelucrate în scopul deservirii și oferiri răspunsurilor la întrebarea adresată de către dvs., al activităților de marketing, precum și al apărării și urmăririi eventualelor revendicări. Informații detaliate despre prelucrarea datelor dvs. personale, inclusiv drepturile dvs., pot fi găsite în [Politică de Confidențialitate: Formularul de contact].

Datele firmei

Magazin online: epantofi.ro

MODIVO S.A.

str.Nowy Kisielin - Nowa 9

66-002 Zielona Góra

NIP (Cod de identificare fiscală) PL 929-13-53-356

C.I.F. (Cod de identificare fiscal) RO34893015

BDO 000031285

REGON (Nr de inreg. Reg. Com. din Polonia) 970569861

Judecătoria regională din Zielona Góra

Secţia VIII Economică, cu nr KRS 0000541722

Capital social: 2 000 000 PLN

vărsat în totalitate

Inspector Protecția Datelor Personale

Łukasz Griesman, e-mail: iod@modivo.com

În sus
«
»