Coș  (0)

Retur


Din cauza volumului mare de comenzi, ne confruntăm cu o întârziere de 5 zile în procesarea coletelor returnate. Ne cerem scuze.

Poți face un retur în termen de 100 de zile de la primirea comenzii.

Cum pot returna un produs?

1

Completează Formularul de returnare pe care l-am inclus în colet.

Ai nevoie de un document nou? Îl poți descărca aici.

2

Înregistrează returul simplu și rapid direct la Fan Courier click AICI

  1. Nu uita să păstrezi dovada de expediere a coletului.
  2. Curierul va fi informat automat și se va prezenta la adresa în 1-2 zile lucrătoare pentru a prelua coletul retur.
  3. Poți urmări coletul pe pagina Fan Courier

3

Pregătește coletul:

  1. Pregătește și asigură corespunzător produsul pe care dorești să-l returnezi punându-l într-o cutie de carton împreună cu formularul de returnare completat și semnat. Sigilează cu grijă coletul.

Sau

4

Înregistrează returul prin GLS cu ajutorul butonului ”RETURNEAZĂ” de mai jos sau direct pe pagina lor conform punctului 5:

Returnează

Go to the "Make return" tab in My Account if you have placed your order as logged in user.

Retur client înregistrat

Retur client neînregistrat

5

Înregistrează returul direct la GLS - click AICI

  1. Nu uita să păstrezi dovada de expediere a coletului.
  2. Curierul va fi informat automat și se va prezenta la adresa în 1-2 zile lucrătoare pentru a prelua coletul retur.
  3. Poți urmări coletul pe pagina GLS.

Dacă dorești să returnezi produsele pe cheltuială proprie (cu altă firmă de curierat), selectează singur transportatorul și urmează instrucțiunile acestuia.

Informații importante:
- Te rugăm să nu trimiți colete prin Poșta Română. Acestea se pot pierde în timpul transportului. Nu uita să atașezi Formularul de returnare în colet.

Trimite coletul la adresa:

Depozit Epantofi
WDP Industrial Park,
Sos Stefanesti nr 8-8 A
Stefanestii de Jos,
Ilfov 077175

Ce se întâmplă după returnare?

Verificarea coletului - după primirea coletului, îl vom verifica în raport cu Formularul de returnare primit. După ce a fost verificat cu succes, vei primi o notificare din partea noastră la adresa de e-mail furnizată la plasarea comenzii.
Nu uita că, returul nu se aplică produselor personalizate (de exemplu, branțurilor create individual pentru Client) și celor care poartă urme de utilizare. Poți citi mai multe informații în Regulamentul magazinului.

Rambursarea - după ce coletul ajunge la departamentul de retur și returul este acceptat, în decurs de 3-5 zile lucrătoare se returnează banii. Întreaga procedură de returnare produs/bani durează aproximativ 14 zile calendaristice de la ridicarea returului de către curier. Restituim fondurile pe aceeași cale pe care a fost achitată comanda. În cazul plății cu online cu cardul, prin intermediul:

  • PayU - vei primi banii prin intermediul acestui serviciu, în contul aferent cardului utilizat la plata comenzii inițiale,
  • Ramburs, la livrare - vei primi banii în contul specificat în Formularul de returnare a produsului.

Ai întrebări? Ai nevoie de ajutor?

Contactează-ne pe chat. Asistentul virtual cunoaște răspunsurile la majoritatea întrebărilor și este disponibil pe chat 24/7:

Consultanții sunt disponibili:

LUNI-VINERI: 8:00 - 18:00,

SĂMBĂTĂ: 9:00 - 15:00.


De asemenea, te invităm să vizitezi pagina noastră de Contact

În sus
«
»