Curier GLS
Selectați GLS ca și modalitate de returnare. Dacă doriți să vină curierul la o altă adresă, bifați ALTĂ ADRESĂ DE RIDICARE și completați câmpurile cu adresa dorită.
După apăsarea câmpului Continuă, se va afișa sumarul returnării și aveți certitudinea că ați procedat corect în momentul în care obțineti numărul de returnare și numărul ordinului de ridicare către GLS (aceste date sunt vizibile în partea de sus într-un chenar verde).
Dacă a apărut o eroare vă rugam să ne scrieți pe adresa:
info@epantofi.ro
Altă firmă de curierat
În acest caz costurile de returnare către Arad sunt suportate de către client iar costurile de transport din Arad către Polonia sunt suportate de către noi. Adresa de returnare este: GLS ARAD (pentru epantofi.ro - retur Polonia)
str. Garii, nr 63 A,
comuna Vladimirescu,
județul Arad
cod poștal 317405, România
1. Cum pot beneficia de retur gratuit?
2. Cum returnăm coletul prin curier
3. Curierul nu s-a prezentat în termenul stabilit, ce putem face?
4. Cum se realizează schimbul?
5. În cât timp se restituie banii?
6. Când poate fi returul refuzat?
7. Cum pot urmări returul meu?
1. Cum pot beneficia de retur gratuit?
Puteți beneficia de retur gratuit dacă returnați prin intermediul firmei de curierat GLS. Astfel returul ar trebui realizat doar prin intermediul sistemului nostru, printr-un click
AICI.
ATENȚIE: dacă trimiteți 2 colete, ambalați-le într-un singur colet sau generați două retururi separate (2 etichete).
2. Cum returnăm coletul prin curier
Selectați GLS ca și modalitate de returnare. Dacă doriți să vină curierul la o altă adresă, bifați ALTĂ ADRESĂ DE RIDICARE și completați câmpurile cu adresa dorită.
După apăsarea câmpului Continuă, se va afișa sumarul returnării și aveți certitudinea că ați procedat corect în momentul în care obțineti numărul de returnare și numărul ordinului de ridicare către GLS (aceste date sunt vizibile în partea de sus într-un chenar verde).
Dacă a apărut o eroare vă rugam să ne scrieți pe adresa:
info@epantofi.ro
3. Curierul nu s-a prezentat în termenul stabilit, ce putem face?
Dacă ați întâmpinat probleme cu curierul vă rugăm să ne scrieți pe adresa info@epantofi.ro un mesaj cu descrierea problemei: nr. de comandă, data și adresa de ridicare a coletului pentru retur.
4. Cum se realizează schimbul?
Schimbul îl realizăm sub forma returului produsului, a returului de bani și plasarea unei comenzi noi care se achită separat. Returnați și plasați cât mai repede o comandă nouă. Astfel îți rezervăm produsul pentru ca altcineva să nu-l achiziționeze înainte. Comanda nouă o puteți achita separat sau așteptați primirea banilor în contul dvs. și apoi realizați plata. Produsul poate fi rezervat timp de 10 zile în cazul plății prin transfer bancar.
5. În cât timp se restituie banii?
Returul banilor se realizează în decurs de 3-5 zile lucrătoare de la verificarea coletului returnat de către noi. Întreaga procedură de returnare produs/bani durează aproximativ 14 zile calendaristice de la ridicarea returului de către curier. În funcție de metoda de plată aleasă banii vor fi returnați prin același canal. Dacă comanda a fost plătită ramburs sau prin transfer bancar, returul banilor se va efectua în contul bancar menționat de către dumneavoastră pe Formularul de Returnare. Pentru comenzile achitate cu cardul prin PayU, restituirea banilor se va efectua prin intermediul aceluiași canal și în contul de pe care a fost recepționată plata.
6. Când poate fi returul refuzat?
Returul poate fi refuzat în cazul în care acesta a fost realizat după expirarea termenului de 30 zile.
7. Cum pot urmări returul meu?
https://gls-group.eu/RO/ro/urmarire-colet
Dacă nu puteți lista formularul de returnare online transcrieti numărul de returnare generat pe formularul de returnare primit în colet.