Returnare

Cumpărături nereușite, mărime aleasă greșit?

Aveți posibilitatea în termen de 30 de zile să returnați un produs iar noi vă restituim banii.


CUM RETURNAȚI PRODUSELE?

Pentru comenzile plasate din CONTUL DE CLIENT înregistrat pe site oferim posibilitatea RETURULUI GRATUIT accesând secțiunea „Returnează”

În acest caz un agent GLS vă va contacta în 1-3 zile lucrătoare pentru ridicarea coletului dvs.


PROCEDURA DE RETURNARE ONLINE: Pentru comenzile care nu au fost plasate din CONTUL DE CLIENT, PROCEDURA DE RETURNARE este după cum urmează: Important:

Vă rugăm să păstrați dovada de returnare primită de la curier (ordinul de ridicare pe care vi-l înmânează curierul) până la încheierea procesului de returnare, adică până la momentul rambursării banilor.

Produsele trebuie ambalate în carton și asigurate corespunzător înainte de expediere iar în interiorul coletului obligatoriu să fie documentul de retur completat.

Dacă nu puteți genera numărul de returnare din contul de client atunci nu îl mai completați. Obligatoriu vă rugăm să specificați numărul de cont bancar, Acolo se returnează banii. Din motive de contabilitate comanda se închide prin retur produse - retur bani. În cazul în care doriți alte mărimi/produse, vă rugăm plasați separat o nouă comandă.

Întreaga procedură de returnare produs/bani durează aproximativ 14 zile calendaristice de la ridicarea returului de către curier.

După ce coletul ajunge în depozitul din Polonia și returul este acceptat, în decurs de 3-5 zile lucrătoare se returnează banii în contul indicat de client pentru coletele achitate ramburs. Pentru comenzile achitate cu cardul sau prin transfer bancar, restituirea banilor se va efectua prin intermediul aceluiași canal și în contul de pe care a fost recepționată plata.

Adresa de returnare:
GLS ARAD (pentru epantofi.ro - retur Polonia)
str. Garii, nr 63 A,
comuna Vladimirescu,
județul Arad
cod poștal 317405, România

DOCUMENT RETURNARE PRODUSE

În sus
«
»